czwartek, 28 lipca 2011

To znowu ja ;)

Po dłuższej przerwie wakacyjnej muszę nadrobić zaległości, zacznę od przyjemności, otóż tuż po moim powrocie Beatka wyróżniła mój blog. Miło mi  z tego powodu, dziękuję bardzo :)

Zasady znane większości zwiedzających blogi mimo to przypomnę:
 
1. Umieścić podziękowania i link do blogera osoby, która przyznała nagrodę
2. Umieścić logo nagrody na swoim blogu. 
3. Napisać o sobie 7 rzeczy, o których inni jeszcze nie wiedzą.                                                                   4. Przyznać nagrodę 16 innym osobom, które prowadzą blogi (nie można nominować osoby, która Wam przyznała nagrodę)                                                                                                                                                               5. Poinformować osoby wyróżnione o przyznanym wyróżnieniu ;)
 
Jednocześnie przepraszam ale nieco się wyłamię i nie wytypuję kolejnych 16 blogów, nie potrafię wybrać tylko 16 wszystkie po których buszuję zasługują na to wyróżnienie, więc zapraszam częstujcie się :)
A teraz pora na szczerość ;)
1. Uwielbiam haft xxx, tak tak to już wiecie. Otóż lubię sprawdzać się w różnych formach robótek z różnym skutkiem ;)
2. Lubię dobrą kawę, koniecznie z mleczkiem bez cukru.
3. Mam starszego o 5 lat brata z którym w dzieciństwie wciąż walczyliśmy.
4. Nienawidzę czosnku, rozgotowanej cebuli w zupie i kminku w potrawach.
5. Gdy miałam 23 lata zachorowałam na nowotwór, po 5 latach miałam wznowę, wtedy też zostałam poddana przeszczepowi szpiku. Już 7 lat cieszę się zdrowiem :)
6. Lubię piec ciasta i nieskromnie się pochwalę ze jestem w tym dobra :)
7. W moim domu jest mnóstwo kwiatów do których mam dobrą rękę :)

I to by było na tyle, dosyć tych szczerości ;)
Wspominałam w poprzednim wpisie o weselu na które wybieramy się w sobotę. Dziś mama uświadomiła sobie że nie ma kartki dla młodych. Długo nie myśląc zabrałam się za karteczkę dla Eli i Marcina a oto efekt moich eksperymentów karteczkowych




Nie skromnie powiem że jestem z niej zadowolona :)
I tym sposobem znów nie ma miejsca na mój najświeższy haft, być może skończę go dziś wieczorem, obiecuję pochwalić się już wkrótce :)
Co do wakacji z których wróciłam, to faktycznie piękna Chorwacja, moja pierwsza wizyta w tych stronach, kto wie może jeszcze kiedyś tam wrócę...? Tym czasem na pamiątkę kupiłam sobie takie oto butelki do oliwy


A to już skarby jakie wyłowił dla mnie mój luby

 
Oj pora kończyć bo rozpisałam się dziś, jeśli kogoś znudziłam, przepraszam jeśli mimo to dotrwaliście do końca zapraszam ponownie :) Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, to dla mnie największe wyróżnienie :)
 

3 komentarze:

  1. DOBRA KAWKA I MLECZKO...JAK NAJBARDZIEJ...CO DO CEBULI SIE ZGODZĘ...ALE KOCHAM CZOSNEK!!!!!!!!=-GORZEJ Z JEGO ZAPACHEM OD INNYCH:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu piękna karteczka :)
    Życzę Wam miłej zabawy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak Chorwacja ;-)
    ja lubię czosnek, i życzę dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)