niedziela, 22 grudnia 2013

Święta coraz bliżej ...

Święta coraz bliżej i coraz więcej w koło akcentów świątecznych tylko pogoda wcale nie przypomina że to grudniowy czas. U mnie też już w domu coraz bardziej świątecznie, wczoraj ubrałam choinkę następnie poszalałam i zrobiłam dwie choineczki z krepy oto one



A tak wygląda moja żywa choinka, przyozdobiona między innymi gwiazdkami szydełkowymi, jedna z nich to prezent od Basi, jeszcze raz dziękuję za trafiony prezent :) Od kilku lat marzyły mi się tego typu ozdóbki na choinkę, dopiero w tym roku udało mi się kilka wydziergać.


Idealne nie są bo to mój debiut ale mimo to bardzo się z nich cieszę i planuję jeszcze dorobić kilka do następnych świąt.


Kupiłam w markecie tanie plastikowe bombki które postanowiłam "potanić" i pobawiłam sie w malowanie 
 




Zabawa fajna a efekt malowania taki sobie ale jedno jest pewne że od dziś bardziej będę doceniała malujących profesjonalnie bombki ;)

Po wczorajszym pracowitym dniu dziś dałam sobie na luz i odpoczywam na całego przed czekającymi na mnie jeszcze pracami przed świętami, Wam też życzę byście mogły odpocząć przed czekającym Was jeszcze urwaniem głowy. Miłego wieczoru pa pa :)

 

5 komentarzy:

  1. Piekne te Twoje malowane bombki, jestes prawdziwym artystą, a raczej artystką, śliczna choinka:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Aniu, radośnie, odpocznij w Święta i bądź szczęśliwa najprawdziwszym szczęściem! Mocno całuję i pamiętam o Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na malowanie bombek, zawsze coś nowego!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, własnoręcznie malowane bombki, świetny pomysł, choć to chyba nie łatwe.Radosnych i pięknych Świąt życzę , a Nowy Rok niech niesie zdrowie i radość każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aneczko i choinka, i bombki - cudowne!!! Niesamowite są Twoje ozdoby!!
    Aniu pięknych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)