środa, 9 listopada 2011

3 x W

Witam serdecznie stałych bywalców oraz nowych obserwatorów :)
Pewnie zastanawiacie się co kryje się pod tajemniczym tytułem "3xW", już objaśniam :)
1) Wyszyte
2) Wyprane
3) Wyprasowane


Jeszcze nie oprawione bo dopiero dziś skończyłam. Haft będzie musiał poczekać na dwa kolejne z serii. W najbliższym czasie raczej nie zacznę kolejnego, planuję zrobić kilka kartek świątecznych. Hafcik mimo iż wyszywało się go przyjemnie to nieco mnie znudził i mam ochotę na coś odmiennego, może sięgnę po druty.... a tym czasem mam w głowie inne sprawy. W poniedziałek byłam na badaniach i teraz czekam na wyniki, mają być dopiero po tygodniu. Chyba do tego czasu orła wywinę... trzymajcie kciuki za mnie ;)


Małe zbliżonko na pożegnanie :) śliczny nie?
Trzymajcie się cieplutko pa pa :)

19 komentarzy:

  1. o.k.Haft piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wcześniejsze zdjęcia tej pracy i nie mogłam się doczekać aż będzie gotowa:) Pięknie wyszły te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie serie:)..ale to prawda,że od razu trudno je wyszyć-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne kwiatuchy!! Wszystko bedzie dobrze! Nie ma co czekac na wyniki tylko brać się do roboty i konstruktywnie umilić sobie czekanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze sliczny!!!
    Trzymam kciuki za wyniki!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i to jak ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu trzymam kciuki że wszystko będzie ok :))
    A kwiatki są piękne, jak zrobisz cały komplecik, powiesisz na ścianę -będzie bajecznie :)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinno byś jeszcze czwarte W - wypracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeoczyłam?! Piwonie zachwycające, chylę czoła przed uporem i efektem! Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft z piwoniami przepiękny ,ależ się przy nim napracowałaś .Podziwiam Twoją wytrwałość.A ze zdrowiem musi być dobrze i będzie!!!Pozdrawiam serdecznie i życzę spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zostało tylko oprawić i podziwiać dzieło:) Pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  12. za całokształt zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://malowane-igla.blogspot.com/2011/11/wyroznienie.html
    ZOSTAŁAŚ WYRÓŻNIONA! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ogrom cierpliwości do tego trzeba mieć:) Wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)