sobota, 5 lipca 2014

Ślubna kartka :)

Witajcie, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie tu zostawiacie. Ostatnio ogłosiłam zabawę w łapanie licznika. Został złapany przez Maikę Bezmetki  której serdecznie gratuluję. Mam nadzieję że moja niespodzianka spodoba się jej oraz osobie dla której karteczkę przygotowałam na jej życznie :) Dziś jeszcze nie pokażę mojej nagrody, żeby nie zepsuć niespodzianki, za kilka dni to zrobię, jak tylko dostanę wiadomość że dotarła ;)
Ale myślę ze już dziś umówię się z Wami w kolejne łapanie licznika, tym razem poproszę o złapanie 44 444, przewidziana nagroda taka jak była teraz czyli kartka na okazję wskazana przez Was oraz skrapki do samodzielnego bawienia się w kartkowanie.

Dziś chcę Wam zaprezentować kartkę ślubną o jaka poprosiła mnie koleżanka szpitalna, fotki już widziała więc mogę i Wam pokazać :)
Oto ona :)






Kartkę zgłosiłam na wyzwanie w Kartkowe ABC




Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Do następnego wpisu pa pa

6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)