czwartek, 11 grudnia 2014

Osiemnastka

Witajcie, dziś dla odmiany po wielu kartkach świątecznych ponownie kartka z okazji "osiemnastki" w mojej ulubionej formie :)


































Jak Wam się podoba? Mi bardzo, wiem troszkę nieskromnie ale co na to poradzę że mi się podoba ;)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa jakie po sobie zostawiacie, każdy taki komentarz to potwierdzenie że to co robię nie tylko moje oczęta cieszy i popycha do działania :)

Miłego dnia wszystkim zaglądającym zyczę i pędzę działać ;)



3 komentarze:

  1. ooo rany wspaniała kartka, bardzo oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  2. Wspaniała pamiątka! Jesteś Aniu perfekcyjna:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)