poniedziałek, 18 stycznia 2016

Osiemnastka Damiana

Witajcie, to znowu ja ;) ostatnio obiecałam, więc będę się dziś chwalić moją najnowszą kartką, forma już od dawna znana i lubiana przeze mnie ale tym razem nieco inaczej ozdobiona. Poproszono mnie o kartkę na 18 urodziny pewnego młodzieńca, no cóż skoro męska to kwiatki nie koniecznie wskazane. A oto co mi zagrało w głowie z tej okazji...







Skoro nie kwiatki to może autka i baloniki? Zamawiającej podobało się, mam nadzieję że jubilatowi też ;)

Na dziś to wszystko co mam do pokazania, przyznam Wam się że w ostatnim czasie karteczki poszły nieco w odstawkę to pierwsza w tym roku ale spokojnie nie siedzę tak całkiem bezczynnie, wróciłam do haftowania :) Tworzy się obrazek który jakiś czas temu pokazywałam, jest go już nieco więcej ale o tym już niedługo :)

Dziękuję bardzo za miłe słowa jakie po sobie zostawiacie, cieszę się że podoba Wam się co robię.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego pa :)

7 komentarzy:

  1. Ta forma też pomalutku zaczyna być moją ulubioną. W Twoim wykonaniu oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu, ale chyba powoli zaczynam być nuuuudna ;)

      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że na niejednej osiemnastce byłam, ale...nigdy nie widziałam takiej pomysłowej i wielowymiarowej kartki. Wow, wielkie brawa :-) Ile czasu zajęło jej wykonanie?
    Z pozdrowieniami
    poliptyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Taka kartka zabiera mi zwykle około 2-3 godz. nie wiem czy ja się tak grzebię ale wbrew pozorom sporo przy niej pracy.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ja bym ją robiła o wiele dłużej:-) i efekt byłby inny:-))))
    Aniu, wspaniale utrafiłaś w młodzieńcze upodobania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo !
    Widać ile pracy włożyłaś ,żeby stworzyć coś tak pięknego.
    Jestem pewna ,ze obdarowany będzie zachwycony !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)