sobota, 20 grudnia 2014

Jubileusz pracy :)

Święta coraz bliżej a u mnie dla odmiany powstała kartka z okazji Jubileuszu pracy. Mój ulubiony format kartki, mam nadzieję że jeszcze Was nie znudził ;)












Na dziś tylko tyle zdjęć, wiem ostatnio Was zanudzałam mnóstwem zdjęć, muszę Was zmartwić nie prędko będzie znów tak "hurtowa" praca nad karteczkami ;) 

Miłego przygotowania do nadchodzących Świat życzę zaglądającym. Dziękuję bardzo za pozostawiony po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pa pa do następnego :)

2 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka, a format i dla mnie ciekawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przestrzenne karteczki są piękne, ale na pewno bardzo pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)