wtorek, 16 czerwca 2015

Mała rzecz a cieszy :)


Witajcie po krótkiej przerwie, dziś pora na kartkę ślubną którą zrobiłam po blisko trzy tygodniowej przerwie, tęskniłam już za tym ale niestety samopoczucie nie pozwalało mi zasiąść za biurkiem. W między czasie poszczęściło mi się w losowaniu zorganizowanym na FB przez sklep Białe Kruczki  i wygrałam to cacuszko oczywiście musiałam jak najszybciej sprawdzić go w praktyce a oto efekt tych testów :)










Jak wam się podoba? Mi bardzo, mała rzecz a cieszy ;)

W kolejce czekają już następne karteczki ślubne ale o nich następnym razem, na dziś kończę. Do miłego pa pa :)

4 komentarze:

  1. Praca jest piękna i nam też jest miło, że mogliśmy sprawić nieco radości! Kartka trafia jako inspiracja na stronę naszego sklepu! Dziękujemy! Zespół Białe Kruczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt i miłe wyróżnienie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratuluję Aniu i bardzo się cieszę, że powoli ale do przodu - trzymam kciuki niezmiennie i przytulam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)