środa, 2 grudnia 2015

Kartka świąteczna z haftowanymi ptaszkami :)

Witajcie, ostatnio chwaliłam się nowo zaczętym haftem, jak to u mnie zwykle bywa praca wre aż do chwili gdy się nią pochwalę. Tak jest i tym razem, hafcik od kilku dni leży nie ruszany. Ale spokojnie jeszcze do niego wrócę a Was nie zamierzam dziś zanudzać... pochwalę się dziś kartką jaką zrobiłam w ostatnich dniach. To kartka świąteczna z haftem XXX. Jedyna w swoim rodzaju, więcej takich nie będzie.











Jeśli podoba Wam się któraś z moich kartek jakie prezentowałam wcześniej tu i FB a macie ochotę wysłać komuś bliskiemu jedną z moich kartek, piszcie a ja postaram się sprostać zadaniu, pamiętajcie że do świąt czasu coraz mniej...

Tę kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu goscrap bloguje

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze jakie po sobie pozostawiacie, miło mi że podoba Wam się to co robię  :)
Do następnego pa pa :)

10 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)