piątek, 2 grudnia 2011

Karteczkowo

Witam serdecznie na progu weekendu, kolejny tydzień za nami. Nadal czekam na wezwanie do Wrocławia. Żeby w tym czekaniu nie ześwirować do reszty znalazłam sobie zajęcie, są to świąteczne kartki. Nie mogę jeszcze wszystkich pokazać bo zostały zrobione na wymiankę karteczkową u Hanulka. Dziś mogę jednak zaprezentować co nieco, jedyna z haftem, nieskromnie powiem że podoba mi się najbardziej ;)




a środeczek wygląda tak 



dosyć kartek, następne pokażę w następnym wpisie a teraz pochwalę się moimi kwiatkami kwitnącymi 


czerwony grudnik w łazience i różowy w sypialni


a na parapecie sypialni...




w pokoju na parapecie znów szaleją storczyki






pod oknem w pokoju pierwszy raz zakwitła róża chińska, którą dostałam od brata i jego rodzinki na imieniny. Wtedy wszystkie pąki opadły a teraz, tadam!




kwiat wielkości 17cm :)
i cały "małpi gaj" ;)
 


Dosyć na dziś bo znów wpis zrobił się przydługi, może jeszcze pochwalę się że byłam niedawno w kinie na głośnym ostatnio filmie "Listy do M", szczerze polecam. Bardzo podobał mi się, wyśmiałam się za wszystkie czasy ale i były momenty gdy oczy mi się zaszkliły. Więc jeśli macie czas to wybierzcie się do kina a nie pożałujecie :)
Teraz to już naprawdę kończę, dziękuję za miłe słowa pod ostatnim wpisem, życzę miłego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. Witam, zawitałam na tego bloga może i przez przypadek ale chyba zostanę :-)
    Śliczne prace i jakoś tak wszystko w moim klimacie :-)
    Gratuluje przepięknych zdjęć.
    Takiej róży chińskiej jeszcze nie widziałam. Zawsze tylko czerwone, różowe i żółte i wszelkie ich wariacje. Ta jest niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie tam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na filmie byłam.....w multikinie w 1,rzędzie...porażka...miejsce,bo film fajny:))...ale masz cudne kwiaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka cudna, kwiaty boskie pięknie kwitną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój grudnik po 3 latach został wyrzucony,niestety chyba był pożałowany
    Twoje kwiaty są prześliczne tylko pozazdrościć
    Karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka!Właśnie wyszywam podobny hafcik.Twoja domowa flora jest zachwycająca!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka piękna ale ja dostałam dziś jeszcze piękniejszą:) bardzo dziękuję:)i za dodatki też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka a Twoje kwiaty są piękne :) Takie folołki miałam kiedyś ale tutaj mi nie rosną, za to orchidee rosną tak ślicznie jak u Ciebie :) Kwiat chińskiej róży jest wielki! Mi tutaj łądnie kwitną i rosną kaktusy, a gwiazda betlejemska przetrwałą cały rok i już jej się górne listki czerwienią :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)