wtorek, 2 lutego 2016

12 Urodziny Magdy :)

Witajcie, wiem wczoraj nieco Was rozczarowałam chwaląc się kartką odmienną niż zwykle, więc dziś spieszę Was udobruchać ;)
Oto kartka w mojej ulubionej formie dla pewnej nastolatki :)













 


 Do wykonania tej kartki po raz pierwszy wykorzystałam  gotowe kwiatki, zwykle robię je sama z papieru. Przez te kwiatki byłam zmuszona pokombinować z opakowaniem do niej, niestety standardowa koperta wyglądała mało estetycznie. Dlatego powstała torebeczka.
Efekt końcowy bardzo mi się podobał, zamawiająca również była zachwycona a jak obdarowana... jeszcze nic mi nie wiadomo ;)

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam w przyszłości :)

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z torebeczką zamiast koperty - oryginalnie i niesztampowo:) Podziwiam Pani precyzję w wykonywaniu kartek, wow!!
    z podrowieniami
    poliptyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wszystkie Twoje kartki podobają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)