niedziela, 30 czerwca 2013

Wracam do żywych ;)

Uprzejmie donoszę, że żyję i mam się z dnia na dzień coraz lepiej :)
Dziękuję za modlitwę i kciuki, pomogło :) We wtorek odbyła się planowana operacja, dopiero dziś pierwszy raz odważyłam się otworzyć laptopa. Do tej pory nie czułam się na siłach. Ale dziś dzień wspaniały, pozbyłam się wreszcie drenów, które bardzo mi ciążyły dlatego też musiałam się podzielić się z Wami tym szczęściem :)
Na dziś odmeldowuję się, jeszcze sił nie mam żeby rozpisywać się w nieskończoność.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa pozostawione podczas mojej nieobecności.
Pa pa do zobaczenia w domku :)

18 komentarzy:

  1. To jest powód do radości!!!! Cieszę razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra wiadomość ! trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu teraz nabieraj sił.Cieszę się, że się odezwałas.Teraz będzie coraz lepiej!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie!!!! Cieszę się!!! Wiedziałam!!!!! Anulku zbieraj siły :)))
    Uśmiecham się do Ciebie, o tak :))))))
    cmok-smok

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do sił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak się cieszę Aniu, teraz będzie już tylko lepiej. Sił i zdrówka Ci życzę, a teraz odpoczywaj! pa:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się. Cieszę się, że jest lepiej. Nadal modlę się i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie, odpoczywaj i nabieraj sił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Dużo zdrowia i sił!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu nabieraj sił kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha!!!! I to jest wiadomość roku!!!!!! Tak się cieszę, że tak szybko dochodzisz do siebie:-) Ogromnie dzielna kobieta z Ciebie!
    Trzymam kciuki dalej!!!
    I dalej niestety czekam na wiadomość od Brata, a on czeka na wiadomość... Czekanie jest wkurzające, prawda:-)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i bardzo delikatnie przytulam, tak by nie uszkodzić rekonwalescentki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super 3mam dalej kciuki :))) wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowiej jak najszybciej , cudownie,

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wracasz do formy. Teraz już będzie tylko lepiej. Trzymam kciuki i pamiętam w modlitwie.
    Aylith

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)