poniedziałek, 3 marca 2014

Porządek musi być ;)

 Witajcie, jak ten czas leci to już marzec a ja znów Was zaniedbałam ale ostatnio jakoś nie robótkowo u mnie, więc i pokazywać nie bardzo jest co. Dziękuję za wszystkie pochwały moich poduszek filcowych, nieskromnie przyznam się że też bardzo mi się podobają :)
Dziś chcę Wam zaprezentować moją małą przeróbkę jakiej dopuściłam się jakiś czas temu. Powoli w moim szaleństwie karteczkowym zaczął się robić mały bałaganik, postanowiłam się z nim rozprawić. Posłużył mi do tego stary kalendarz, trochę taśmy dwustronnej, ozdobne papiery i taśma magnetyczna już wiecie co z tego zmontowałam? Tak zrobiłam sobie etui do wykrojników. Wreszcie mam w nich porządek :)

A było tak :





Okładka została "oskalpowana" z wnętrzności


Wkleiłam ozdobny papier


Docięłam tekturki, które następnie okleiłam kolorowym papierem


Przykleiłam do okładki i nakleiłam kawałki taśmy magnetycznej


Niestety okazało się że taśma magnetyczna sama w sobie ma kiepski klej i zanim skończyłam całość musiałam poprawiać. Do podklejenie użyłam taśmy dwustronnej kupionej w Empiku, polecam bardzo wytrzymała, świetnie się sprawdziła.





Dokleiłam później jeszcze jedną kartkę o połowę mniejszą, dzięki temu zmieściłam cały bałaganik i wreszcie nastał porządeczek :))

Po za etui nic ciekawego nie powstało, w ubiegłym tygodniu pobawiłam się maszyną i uszyłam pościel ale cóż mało twórcze i nie ma czym się chwalić ;)  
Dziś za to jeszcze mniej ciekawe zajęcie miałam, na kilka godzin pochłonęły mnie papiery, ale początek roku to czas papierologii i rozliczań. Mnie też pochłonęły rozliczenia PIT-ów mojego i rodzinki ale na szczęście przebrnęłam przez to. Jeśli Wy jeszcze się nie rozliczyliście i nie macie pomysłu co zrobić ze swoim 1% podatku to proszę pamiętajcie o mnie przy wypełnianiu swojego zeznania podatkowego. Polecam stronę Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą", której jestem podopieczną, znajdziecie tam darmowy program do rozliczania PIT-ów. Jeżeli jednak robicie to na "czystym" blankiecie nie zapomnijcie w końcowej części zeznania wpisać KRS Fundacji oraz mój nr subkonta, nazwisko i wyrazić zgodę :)
Z góry serdecznie dziękuję za każdy 1% przekazany na moją rzecz <3





Gdyby mój apel był mało czytelny, poniżej skopiowałam dla chętnych małą podpowiedź ze strony Fundacji.

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904
W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
20270 Mania Anna
Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

Z góry serdecznie dziękuję za każdy 1% przekazany na moją rzecz <3

Na dziś kończę bo nieco przydługi się ten post zrobił a wcale nie chciałam Was zanudzić ;) Uciekam myśleć nad kartkami świątecznymi czas najwyższy bo Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami a mnie wena nie nawiedza :(
Pozdrawiam zaglądających i do następnego pa pa :))

3 komentarze:

  1. świetny pomysła Aniu - pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer supr. Procent z chęcią bym przekazałabym, ale mam w rodzinie już osóbkę której przekazujemy. Jest też ona podopieczną tej fundacji.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, genialnie wyszło.Pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)