czwartek, 3 kwietnia 2014

Koszulowa kartka, nie mylić z piżamą ;)

Poproszono mnie kilka dni temu o zrobienie kartki dla mężczyzny z okazji 40 Urodzin. Jak wiadomo facetowi wcale nie jest łatwo zrobić kartkę ale ponownie wybór padł na koszulową a oto efekt moich zmagań z papierem










Rozmiar kartki zmusił mnie do zrobienia koperty specjalnie na tą okazję :)



Ogólnie sporo czasu mnie to kosztowało ale efekt bardzo mi przypadł do gustu, zamawiającej też się podobało a właśnie o to chodzi w moim hobby aby cieszyć oczy :)

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

3 komentarze:

  1. wspaniała niepiżamowa kartka ANiu :)))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę Aniu, że Jubilat był zachwycony!!!!
    A ja pozdrawiam ciepło i niezmiennie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)