piątek, 18 kwietnia 2014

Wesołego Alleluja!!!

Pragnę wszystkim tu zaglądającym życzyć zdrowych , radosnych Świat Wielkanocnych w gronie najbliższych :)

A na deser zostawiłam nieco kartek mojego wyrobu, które rozesłałam do znajomych i bliskich. Było ich sporo ale mimo to przepraszam tych których ominęłam w swej "wyliczance".
Na początek zademonstruję jedyną kartkę z haftem 








i nieco mniej skomplikowane karteczki :




























































Mam nadzieje że Was nie zanudziłam moimi karteczkami świątecznymi ;)
Zmykam do pracy, pora opanować chaos w kuchni ;)
Jeszcze raz życzę Wam Wesołego Alleluja!!!! :)

8 komentarzy:

  1. Piękne te karteczki!
    Dziękuję za życzenia i również wszystkiego dobrego na Święta!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne i radosne. I takich Świąt Aniu życzę Tobie i Twoim Bliskim!

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie przed chwilą jedną z tych ślicznych karteczek dostałam, bardzo dziękuję Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta a a ka ilość piękna, śliczne kartki! Pięknych ciepłych wiosennie Świąt w gronie rodziny, radosnego nastroju i bogatego Zajączka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoły Świąt ;o) Spokoju i czasu spędzonego wśród bliskich ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
    składam Tobie i Twoim najbliższym wiosenne życzenia,
    aby w czas Święta Paschy w Waszych sercach,
    rodzinach i domach zagościła radość, spokój
    i wielka nadzieja odradzającego się życia.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)