piątek, 7 listopada 2014

Duża koperta

Witajcie, to znowu ja ;) jak mnie nie było to nie było a teraz zamierzam Was zamęczyć swoją osobą ;)
Jeszcze latem moja Psiapsiółka poprosiła mnie o kopertę w którą zamierzała zapakować szydełkową serwetkę, miała być wielkości około 30 x 30cm i przystrojona skromnie. Oto co mi w duszy zagrało ;)




Będę mało skromna ale co poradzę że mi się podobała ;)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa pod poprzednim postem, cieszę się że podobały Wam się moje ślubne kartki :) a u mnie na warsztacie od jakiegoś czasu coraz bardziej świątecznie. Jak się ich troszkę więcej zbierze to się pochwalę ;)
Miłego weekendu :)

10 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)