niedziela, 23 listopada 2014

Święta coraz bliżej :)

Na większości blogów od pewnego czasu coraz bardziej świątecznie, to chyba najwyższy czas na zaprezentowanie moich poczynań w tym temacie. Zatem rozsiądźcie się wygodnie będzie sporo fotek :)
























 


































































































Wszystkim którym udało się dotrwać do końca gratuluję, na chwilę obecną więcej kartek świątecznych nie mam ale to z pewnością jeszcze nie koniec w tym temacie ;) więc zaglądajcie a z pewnością się doczekacie ciągu dalszego.

Na dziś odmeldowuję się, miłego wieczoru pa :)

4 komentarze:

  1. Wszystkie piękne, ależ tego narobiłaś, mnie najbardziej urzekła ta z misiem polarnym! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gratuluję że dotrwałaś do końca ;) fakt troszkę tego już zrobiłam ale praca nadal trwa, więc zapraszam ponownie z kawą na dłuższe posiedzenie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna kolekcja. Bardzo ładny papier - ten niebieski metalik. Mam słabość do śnieżynek , więc te karteczki najbardziej wpadły mi w oko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ten metalik też bardzo mi się podobał niestety, skończył się w najmniej odpowiednim momencie i teraz muszę improwizować ;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)