poniedziałek, 7 września 2015

Z okazji 18 urodzin :)

Witajcie, dziś chcę Wam zaprezentować kartkę jaką ostatnio w przypływie natchnienia udało mi się sklecić, bardzo energetyczna z papierów niedawno kupionych w Lidlu, mi bardzo się podobała. Mam nadzieję że nie będę jedyną osobą z takimi odczuciami ;)


 Pierwszy raz na mojej pracy zawitały kwiatki robione z filtrów do kawy. Pomysł podpatrzony u Misiowej, Kasiu kwiatki bardzo mi się spodobały, szkoda tylko że mój dziurkacz nie polubił tego materiału ;) nie miałam białych filtrów ale i w tym kolorze moim zdaniem wyglądają ciekawie :)








Powoli powstają kolejne kartki ale też kończę mojego "ufoka" haftowego, mam nadzieję że już niedługo będę mogła się Wam pochwalić skończonym dziełem.... czas najwyższy ... od trzech lat go męczę...

Na dziś to wszystko, zmykam do moich XXX. 
Miłego wieczoru, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa  :)

3 komentarze:

  1. Swietnie Ci te kartki wychodza!!! Podobaja mi sie bardzo, wszystkie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Rzeczywiście energetyczna i pogodna.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wesoła- stosowna do wieku. Pozdrówki Aniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)