piątek, 7 października 2011

Kolejny haft

Tak wiem to zaczyna być nudne, nic tylko haftuję ale skoro przynosi mi to satysfakcję to czemu nie? ;) Tak więc powstał pomysł na kolejną haftowaną serię. Miałam już serdecznie dosyć schematów wyszukanych w sieci. Pewnie większość z Was wie co mam na myśli, otóż z ich jakością często bywa bardzo różnie a moje oczy niestety zaczynają się buntować. Do tego przeliczanie z DMC na Ariadnę, którą głównie wyszywam wypada też nie zawsze zadowalająco. Dlatego też schemat kolejnego haftu pochodzi z naszej rodzimej gazetki, kolekcjonowanej przeze mnie od lat - "Hafty Polskie" 2/2011. Pierwsze na tapetę poszły "Piwonie"

Tydzień temu było ich tyle


Przez tydzień nie dotykałam igły ale za to w dwa wieczory nadrobiłam nieco stracony czas i dziś jest już tyle :)


Dwa kolejne przedstawiać będą irysy i tulipany, nici już są, kanwa docięta teraz tylko czas i chęci ;)

Dziękuję wszystkim pozostawiającym po sobie ślad w formie komentarzy, miło wiedzieć że komuś podoba się to co robię. A teraz znikam do bardziej przyziemnych spraw, obiad trzeba gotować ;) Miłego weekendu pa :)

8 komentarzy:

  1. Sliczne kolorki! Czekam na calosc i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jak kwieciście teraz się zrobiło ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne kwiatki się zapowiadają :))Jesień robi się nieprzyjemna, a u Ciebie będzie przyjemnie oko zawiesić na kwiatkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj rozumiem Cię bardzo dobrze jeśli chodzi o ta niechęć do schematów z sieci.Hafcik piwonii prezentuje się już okazale,czekam na resztę.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za schematami z haftów polski, ale ten prezentuje sie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w haftach polskich i kramie z robótkami często spotykałam bardzo ładne wzory,ten też już widać, że będzie super, już czekam na kolejne fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wychodzi-pozdrawiam i czekam na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)