wtorek, 9 kwietnia 2013

Dzieje się :)

Oj dużo się dzieje w ostatnich dniach, wczoraj byłam w radiu ale to już po naszym występie w telewizji nie zrobiło na nas aż tak dużego "wrażenia" ;) a tak poważnie mówiąc w końcu człowiek chyba się oswaja z tego typu stresem, tym bardziej że wie w jakiej sprawie to wszystko. Tak więc jeszcze chwila i z kury domowej zrobi się celebrytka ;)
Wracając do poważnych tematów chcę Wam powiedzieć że każdego dnia spotykam się z tak wielką serdecznością i pomocą ze strony często zupełnie mi nie znanych do tej pory osób. Nawet sobie nie wyobrażacie jak wiele wśród nas jest jeszcze ludzi o ogromnych sercach. W całej tej codziennej gonitwie i osobistych problemach są osoby które pomagają mi. Zajrzyjcie tu i tu na jaki wspaniały pomysł wpadły dziewczyny, mam nadzieję że będzie więcej dobrych duszyczek, które zechcą się zaangażować w pomoc a ich praca zostanie doceniona przez potencjalnych nabywców. Zapraszam i Was być może odnajdziecie się w szyciu Aniołanki :)
Wreszcie na moim subkoncie w fundacji, zaczynają być widoczne wpłaty osób które mi pomogły miesiąc temu, troszkę za długo trwa księgowanie w fundacji ale cierpliwość popłaca, grosz do grosza i mam nadzieję że już niedługo dzięki Waszej pomocy uda mi się pokonać przeciwności. Dziękuję bardzo wszystkim którzy mnie wsparli finansowo <3
 
Serdecznie witam nowe obserwatorki i obiecuję że już niedługo będą fotki, coś się dzieje ale fotek brak, może jutro słonko zaświeci to obfocę to i owo :)
Miłego wieczoru pa pa :)

2 komentarze:

  1. Wielu jest ludzi o dobrych sercach ale równie dużo jest osób potrzebujących pomocy, dlatego warto nagłaśniać takie sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś życzę dużo siły i zdrówka. Trzymaj się cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)