niedziela, 28 kwietnia 2013

Komunijnie

Witajcie
Dawno nie pokazywałam swoich prac, piszę o wszystkim innym tylko nie o tym co sama robię w czasie gdy nie zajmuję się walką o zdrowie. Ostatnio pracowałam sporo w papierkach a oto moje najnowsze karteczki




























































Mały hurt się zrobił i nie ukrywam że im dalej w las tym mniej cieszyło mnie to zadanie a na koniec odetchnęłam z ulgą że wreszcie koniec. Dziś nawet przez chwilę uświadomiłam sobie że tęsknię za haftem, papierki już mnie zaczynają męczyć, potrzebuję odmiany?  Ale póki co nadal siedzę w papierkach a haft pozostaje w marzeniach, choć nie tak dawno popełniłam mały hafcik, który został wykorzystany jako okładka do zeszytu z przepisami :)


Mam nadzieję że już niedługo będę mogła znów sięgnąć po igiełkę z czystą przyjemnością, niby nie pracuję a jednocześnie w zaistniałej sytuacji nie mam kompletnie czasu na hobby :(

Życzę wszystkim miłej niedzieli i zapraszam na Allegro  :)
 

2 komentarze:

  1. no faktycznie natrzaskałaś tych karteczek :) ja też mam tak, że przy większej ilości zaczynam mieć dość :) ale czasem trzeba się pomęczyć...
    Haft jest fantastyczny !!! i tak jak nie przepadam za takimi pracami, to ta mi się naprawdę ogromnie podoba, i pomysł, żeby wykorzystać go jako okładkę !!! super
    pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, fajna okładka ! świetny motyw ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)