czwartek, 14 marca 2013

Coraz blizej święta

Witajcie, święta coraz bliżej a co za tym idzie? Pora na kartki :) Troszeczkę zaszalałam w tym temacie ale ostrzegam to jeszcze nie koniec mojego szaleństwa :)











Jeszcze kilka szczegółów 







I środek



Na dziś to tyle ale nadal produkcja trwa ;)

Skoro tu już jestem to bardzo chcę podziękować za pomoc Aylith, mam nadzieję że dzięki tak takim ludziom jak Ty uda mi się zgromadzić już wkrótce pieniądze na dalsze leczenie. Dziękuję Ci  raz jeszcze, przesyłam buziaki i pozdrowienia :) Dziękuję również tym którzy anonimowo pomagają mi nawet mi o tym nie mówiąc. Tacy ludzie jak Wy przywracają wiarę w ludzi :)

Na dziś żegnam się i uciekam dalej tworzyć póki wena nie odeszła ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i wiosennie oby wreszcie na dobre zagościła :)

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)