poniedziałek, 25 marca 2013

TVP Gorzów

Kolejny wyjątkowy dzień, dziś debiutowałam w TVP Gorzów :)
Było trochę stresu ale myślę, że nie najgorzej wypadliśmy. Ostatnio dużo się dzieje, planowana jest Charytatywna zumba dla mnie. Z tego też powodu trafiliśmy do TV

TVP Gorzów 

TVP Gorzów na Youtube

Dziękuje za wszystkie ciepłe słowa oraz udostępnianie mojego wołania o pomoc.

Dziś również w nieco innych klimatach ukazał się artykuł w którym również został przedstawiony mój problem, zapraszam do lektury :)
 Gazeta

Qrka podpowiedziała mi abym zorganizowała jarmark na którym sprzedałabym wyroby zdolnych dziewczyn. Myślę że to świetny pomysł! Dlatego też zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zorganizowaniu tego przedsięwzięcia. Czas i miejsce akcji jeszcze do zaplanowania. Ale już teraz zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zorganizowaniu fantów. Wiem że potraficie swoimi zdolnymi łapkami tworzyć prawdziwe perełki. Tylko od Was zależy co zechcecie na ten cel stworzyć i podarować mi. Liczę na Wasze serca i zdolne łapki :)
Czekam również na propozycje i podpowiedzi co jeszcze można zrobić.

Pozdrawiam Was serdecznie  :)


4 komentarze:

  1. Na mnie możesz oczywiście liczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Co do jarmarku i sprzedazy zrobionych przez nas rzeczy to i na mnie mozesz liczyc. I wlasnie cos mi przyszlo do glowy w zwiazku z tym. Jezeli jestes na facebooku daj mi namiary na Twoj profil a ja dopisze Cie do grupy z Haftem krzyzykowym. Tam mozesz napisac o tym pomysle i na pewno wiele dziewczyn zaoferuje swoja pomoc... Sciskam Cie mocno, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli tylko czas pozwoli i ja chetnie sie przylacze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią. Dajcie mi znać wcześniej żebym mogła coś wysłać z Puław.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)